App informatie (Android & Apple)
Met het gemak van de ''APO app'' in uw broekzak kunt u in een handomdraai alle spullen voor uw aquarium bestellen.
In een app is niet altijd alles mogelijk en daarom wordt er achter de schermen continu aan verbeteringen gewerkt.
Deze pagina informeert u wat wel mogelijk is en wat niet mogelijk is op in onze app.
WEL: deze punten zijn wel mogelijk in de app.
APPCLUSIEF: alleen met de app mogelijk.
NIET: deze punten zijn niet mogelijk in de app maar wel via de website.
WEL:
- Website account is ook de app account en vice versa
- Bestellen
- Producten bekijken
- Producten zoeken op naam en EAN-nummer
- Spaarpunten sparen
- Kortingscode inwisselen
- Account aanmaken
APPCLUSIEF:
- Producten opzoeken door de barcode te scannen
- Push-berichten (acties, nieuws etc...)
- Appclusief aanbiedingen, aanbiedingen alleen via de app
NIET:
- Spaarpunten inwisselen
- Cadeaubon kopen en/of inwisselen
- In- of uitschrijven voor de nieuwsbrief
- Retour & Garantie aanvraag
- Winkelwagen van de app synchroniseert niet met de website en vice versa
- Verlanglijst van de app synchroniseert niet met de website en vice versa
- Ticket contact systeem
- Voorraad reminder via de app, ga hiervoor naar de product pagina op de website
- PostNL afhaal locatie/servicepoint kiezen als afleveradres, ga hier voor naar onze website.
Bekijkt u deze pagina met een mobiel of tablet druk dan op de QR-code om te downloaden.